وزارت بهداشت و درمان
معاونت آموزشی دانشگاه
معاونت دانشجویی و فرهنگی
دسترسی سریع
وزارت بهداشت و درمان
معاونت آموزشی دانشگاه
معاونت دانشجویی و فرهنگی
فارسی
English
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
دانشکده طب سنتی
درباره دانشکده
برنامه استراتژیک دانشکده
برنامه راهبردی گروه طب سنتی(SP)
برنامه راهبردی گروه تاریخ پزشکی(sp)
راهنمای بدو ورود دانشجویان دکتری
راهنمای بدو ورود دانشجویان کارشناسی ارشد
ریاست دانشکده
معرفی ریاست دانشکده
اطلاعات تماس
شرح وظایف و اختیارات
مسئول دفتر
زمان ملاقات عمومی
معاونت ها
معاونت اداری مالی
معاوت اداری و مالی دانشکده
زمان ملاقات عمومی
شرح وظایف و اختیارات معاون اداری و مالی دانشکده
امور مالی
معاونت آموزشی
معاون آموزشی
شرح وظایف و اختیارات معاون آموزشی دانشکده
پرسنل معاونت
زمان ملاقات عمومی
معاونت تحقیقات و فناوری
معرفی معاونت
سیاستها و اولویتهای پژوهشی
فرمها و آیین نامه ها
فرمها و آیین نامه های عمومی
فرمها و آیین نامه های مربوط به پایاننامه ها
فرمها و آیین نامه های مربوط به طرحهای تحقیقاتی
شورای تحقیقات و فن آوری
اعضای شورای تحقیقات و فناوری
زمان جلسات شورا
بسته های راهنمای اخلاق در پژوهش
راهنما ها و چارت فرایندهای پژوهشی دانشگاه
ُثبت ایده ها
مقالات و مجلات
واحد طرحهای تحقیقاتی
دستورالعمل رسیدگی به تخلفات پژوهشی
فرم گزارش پیشرفت
درخواست دفاع
کارگاه مقاله نویسی دکتر آخوندزاده
واحدهای دانشکده
گروههای آموزشی
گروه طب سنتی
گروه تاریخ پزشکی
گروه داروسازی سنتی
کارشناس گروههای آموزشی
هیات علمی
اساتید دانشکده
شرح وظایف و اختیارات
آیین نامه ها و مقررات
درخواست کد استادی برای اساتید جدید
فرم گزارش فعاليتها
صندوق رفاه اعضای هیات علمی
واحد آموزش
اداره آموزش
رئیس آموزش
معرفی
کارشناس آموزش
آیین نامه و مقررات
شورای آموزشی
اعضای شورا
وظایف شورا
فرآیندها و فلوچارتها
امور دانشجویی
کارشناس
فرآیندهای امور دانشجویی
لاگ بوک
فایل لاگ بوک
لاگ بوک الکترونیکی
طرح دوره
سرفصل دروس
آرایش دروس
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
تقویم سالتحصیلی
ترم بندی واحدهای دانشکده
برنامه هفتگی و امتحانی
برنامه هفتگی درمانگاه
فرم درخواست دفاع و پیش دفاع
فرم طرح دوره دانشکده
لیست دانشجویان دانشکده
شاغل به تحصیل
فارغ التحصیل
سوالات متداول
کوریکولوم گروههای آموزشی
واحد انفورماتیک
مسئول انفورماتیک
آموزشهای IT
سوالات متداول
برنامه های راهبردی IT دانشگاه
شرایط کلی استاندارد وب سایت
استعدادهای درخشان
معرفی
شرایط عضویت
اساتید
آیین نامهها
واحد EDO
مسئول واحد
کارشناس EDO
شرح وظایف و اختیارات
آیین نامه EDO
فرمها
فرايند فعاليت هاي دانش پژوهي
توانمند سازی اساتید
راهنمای Researcher ID
راهنماي سامانه علم سنجي
راهنمای ORCID
لاگ بوک
کارپوشه
شیوه نامه آزمون برخط
شیوه نامه ارزیابی دانشجویان
ارزیابی دانشجوان دکتری تخصصی طب سنتی
ارزیابی دانشجویان دکتری تخصصی داروسازی سنتی
ارزیابی دانشجویان کارشناسی ارشد تاریخ پزشکی
بودجه بندی سوالات
جدول بودجه بندی سوالات
جدول پیشنهادی بودجه بندی درس اسباب و علل
جدول بودجه بندی درس مفردات و قرابادین
بودجه بندی درس مقاله نویسی به زبان انگلیسی
بودجه بندی درس مقاله نویسی انگلیسی تاریخ پزشکی
جدول بودجه بندی سوالات اصول و مبانی درمان شناسی
راهنمای تهیه فیلم های کمک آموزشی
کمیته نظارت بر امتحانات
اعضای دایره امتحانات
شیوه نامه امتحانات
استاندارد سازی سوالات آزمون
فرآیند برگزاری امتحانات پایان ترم
دستورالعمل امتحانات
فرایند تجدید نظر به نمرات دانشجویان
چگونگی تعیین زمان امتحانات پایان ترم
شیوه نامه آزمون
شیوه نامه آزمون برخط
جدول بودجه بندی سوالات
طرح نظام استاد مشاور
اساتید مشاور
آیین نامه مشاوره
برنامه هفتگی مشاوره اعضای هیات علمی
کتابخانه
افسردگی
الویتهای پژوهشی در حیطه افسردگی
پایان نامههای افسردگی
میز خدمات الکترونیکی
مخزن دانش
سیستم مدیریت امور آموزشی(هم آوا)
سیستم جامع اتوماسیون خوابگاه
سیستم اتوماسیون تغذیه
صندوق رفاه دانشجویی
ارزشیابی اساتید
اتوماسیون اداری
سامانه پژوهان (ویژه دانشجویان و اساتید)
سامانه امور رفاهی کارکنان(ثبت نام زائر سرای مشهد - مهمانسرای رامسر)
ارزشیابی و عملکرد کارکنان
سامانه نظام پیشنهادات جامع
سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان
فیش حقوقی
پژوهان
لاگ بوک الکترونیکی
سامانه دریافت مدارک دانش آموختگان
میز پیشخوان ارباب رجوع
جستجو...
آئين نامه نحوه استفاده از خدمات كتابخانه دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
اين آئين نامه به منظور مشخص نمودن چارچوب خدمات کتابخانه دانشکده طب سنتی تهيه شده است.
ماده 1- جامعه استفاده کننده
الف - اعضاي هيئت علمي (
کلیه اعضای هيئت علمي
دانشکده طب سنتی
تبريز پس از تکميل فرم عضويت و ارائه يک قطعه عکس مي توانند از کتابخانه استفاده کنند .)
ب - مدرسين حق التدريس (
کليه مدرسين حق التدريسي در طول ترم و نيز در طول مدتي که با دانشگاه قرارداد حق التدريسي دارند مي توانند با تکميل فرم عضويت و ارائه يک قطعه عکس از کتابخانه استفاده کنند.)
ج- دانشجويان
( کلیه دانشجویانی که ثبت نام نموده اند ودر حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند عضو کتابخانه می باشند. )
د- کارکنان (
کارمندان
دانشکده طب سنتی
تبریز، اعم از رسمي، پيماني، قراردادي، شرکتي، طرح نيروي انساني شاغل در دانشگاه پس از تکميل فرم عضويت و ارائه کپي آخرين حکم کارگزيني و يک قطعه عکس مي توانند از کتابخانه استفاده کنند. مدت عضويت کارکنان رسمي تا پايان خدمت رسمي و براي ساير کارکنان بر اساس مدت قرارداد استخداميشان مي باشد.
خ. ساير افراد (
اعضای هيئت علمي و دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشجویان فارغ التحصیل این دانشکده می توانند در داخل سالن مطالعه از منابع موجود استفاده نمایند.)
ماده 2- شرايط و مدت امانت:
عبارتست از تعداد کتب و منابعي که اعضا مي توانند با رعايت مقررات کتابخانه به امانت بگيرند.
الف
.
(1) اعضا هيئت علمي:
مدت امانت کتاب براي اعضاي هيئت علمي حداکثر يکماه مي باشد و بطور همزمان مي توانند 5 عنوان کتاب را که يکبار قابل تمديد مي باشد به امانت بگيرند.
(2)
مدرسين حق التدريسي مي توانند 3 عنوان کتاب را به مدت يکماه که يکبار قابل تمديد مي باشد به امانت بگيرند.(با رعايت شرايط بند (2) الف ماده1 )
ب
.
دانشجويان دکتری:
مدت امانت کتاب براي دانشجويان دکتری 15 روز مي باشد و بطور همزمان مي توانند 5 عنوان کتاب را که يکبار قابل تمديد مي باشد به امانت بگيرند.
پ
.
دانشجويان کارشناسی ارشد:
مدت امانت کتاب براي دانشجويان تحصيلات تکميلي 15 روز مي باشد و بطور همزمان مي توانند 4 عنوان کتاب را که يکبار قابل تمديد مي باشد به امانت بگيرند.
ج
.
دانشجويان کارشناسی :
دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي تبريز مي توانند 3 عنوان کتاب را به مدت 15 روز به امانت بگيرند و تا يکبار مي توانند تمديد امانت کنند.
د
.
کارکنان:
مدت امانت براي کارکنان
دانشکده طب سنتی
تبريز يک هفته مي باشد و بطور همزمان مي توانند 2 عنوان کتاب را به امانت بگيرند.
خ
.
ساير افراد:
- دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی تبريز با ارائه کارت دانشجويي مي توانند يک جلد کتاب به مدت يک هفته به امانت بگيرند.
- کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبريز با ارائه کارت شناسايي مي توانند يک جلد کتاب به مدت يک هفته به امانت بگيرند.
تبصره 1:
کليه اعضا در صورت رزرو نبودن کتابهاي به امانت برده شده مي توانند تا 2 بار مدت امانت کتابها را تمديد کنند.
تبصره 2:
مدت اعتبار رزرو کتاب 48 ساعت مي باشد و بعد از اين مدت کتاب در رزرو قابل امانت به اشخاص ديگر مي باشد.
تبصره 3:
کتابهاي پر مراجعه و يا تک نسخهاي بنا به تشخيص مسئول بخش امانت ممکن است در قفسههاي رزرو کتابخانه قرار گيرد و فقط در سالن مطالعه از آن استفاده شود.
ماده 3
-
منابعي که به امانت داده نمي شود:
کتابهاي مرجع از قبيل دايره المعارف ها، اطلس ها، فرهنگ ها ، سي دي ها و پاياننامه ها
تبصره2
: اعضاي آموزشي مي توانند با تشخيص مسئول بخش امانت تا دو روز منابع مرجع را به امانت ببرند.
تبصره3
:کاربران در صورت نیاز به مطالب کتابهای الکترونیکی با ارائه
CD
خام و يا
Flash memory
مي توانند از امکانات مذکور به رايگان استفاده نمايند.
ماده 4-
جريمه ديرکرد، مفقود کردن کتاب و آسيب رساندن به کتاب:
جريمه تاخير در عودت کتاب به امانت گرفته شده به ازاي هر روز 1000 ريال مي باشد در صورت افزايش مجموع روزهاي تاخير هر يک از اعضا به بيش از 100 روز کارت عضويت باطل خواهد گرديد
چنانچه امانت گيرنده كتابي را گم كند بلا فاصله کتابخانه را مطلع نموده و بايد عين كتاب را خريداري و به كتابخانه تسليم نمايد.
- چنانچه امانت گيرنده كتابي را ناقص (پارگي _ بريدن صفحات – عكس ها – نقشه ها و ...) سازد بايد عين كتاب را خريداري كند.
تبصره1:
در صورتي كه امانت گيرنده موفق به يافتن كتاب مورد نظر نشود بايست معادل قيمت كتاب را به بهاي روز با تشخيص مسئول كتابخانه پس از طي مراحل قانوني به حساب دانشکده واريز نمايد.
ماده 5-
سالن مطالعه:
تمامي اعضاي کتابخانه مي توانند در ساعاتي که کتابخانه باز است از اين قسمت استفاده نمايند.
ماده 6-
مواردي که رعايت آن از سوي اعضا به منظور حفظ منزلت کتاب و کتابخانه موظف هستند در محيط کتابخانه رعايت نمايند:
اجتناب از رفتار هاي مغاير با اصول اسلامي و اخلاقي
رعايت احترام به کارکنان کتابخانه
به همراه داشتن کارت شناسائي
رعايت سکوت کامل در محيط کتابخانه
حفظ نظافت و پاکيزگي کتابخانه
عدم مصرف دخانيات در محيط کتابخانه
عدم استفاده از تلفن همراه
عدم جابجايي لوازم کتابخانه
پرهيز از خوردن و آشاميدن در سالن مطالعه
خودداري از رزرو صندلي هاي کتابخانه
ماده 7-
تسويه حساب:
1- دانشجويان در زمان فارغ التحصيلي، انتقال و يا مهمان شدن در ساير دانشگاهها بايستي از كتابخانه ها تسويه حساب دريافت و به اداره خدمات آموزشي دانشکده تحويل دهند در غير اينصورت چنانچه دانشجو با داشتن مواد امانتي نزد خود دانشگاه را ترك نمايد اداره خدمات آموزشي مسئول جبران خسارت مي باشد.
2- كادر آموزشي قبل از استفاده از فرصت هاي مطالعاتي خارج از کشور، مرخصي مطالعاتي، مرخصيهاي طولاني مدت، انتقالي، بازنشستگي و هرگونه قطع ارتباط استخدامي با دانشگاه بايستي از كتابخانه هاي واحد مربوطه تسويه حساب دريافت دارند.
3- اداره خدمات آموزشي دانشگاه موظف است ليست دانشجويانيكه به هر دليل براي مدتي محروم از تحصيــــل شده اند يا اخراج خواهند شد را به كتابخانه ها، اعلام دارد تا كتابخانه با دانشجو تسويه حساب نمايد.
ویرایش شده
توسط
ساناز قادری
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
نام
نام خانوادگی
ایمیل
نظر خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید
کد امنیتی
لطفا صبر کنید...