گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 1400


گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 1400
 کتابخانه دانشکده طب سنتی

 

  1. شرکت درجلسات و کارگاه های تشکیل شده در دانشکده و یا دانشگاه از طرف کتابخانه مرکزی برگزار می گردد.

  2. استعلام کتب و منابع مورد نیاز دانشکده از اساتید و ذینفعان

  3. برآورد قیمت و جمع بندی و درخواست کتب و منابع مورد نیاز

  4. ارسال نامه و کاتالوگ های رسیده از ناشرین تخصصی به مدیران گروه جهت اعلام نیاز به منابع.

  5. بروز نگهداشتن کتابخانه از نظرسرفصل های اعلام شده از طرف وزارت و تهیه برای کتابخانه

  6. جمع آوری درخواست ها و اولویت بندی کتابهای انتخاب شده طبق بودجه دریافتی

  7. اقدام لازم با توجه به غیر حضوری بودن خرید کتاب از ناشران

  8. تکمیل و ضمیمه کردن اطلاعات جدید در قسمت پایاننامه هادر نرم افزار آذرسا طبق نیاز اساتید و مراجعین محترم

  9. بار گذاری فایل متن طبق درخواست کتابخانه مرکزی در سامانه آذر سا برای تک تک پایانامه های موجود از سنوات قبل

  10. تحویل و انجام کارهای پایاننامه مربوط به سال 1400 از دانشجویان دکترا و ارشد در دو نرم افزار آذر سا و مخزن دانش

  11. پرسش و پاسخ به سوالات مراجعین بصورت حضوری در بخش امانت و بصورت غیر حضوری از طریق شبکه های اجتمایی و ایمیل و راهنمایی لازم به مراجعین محترم کتابخانه

  12. تسویه حساب اعضای کتابخانه بصورت حضوری بطور مداوم در کتابخانه

  13. رفع نیاز دانشجویان از طریق ایمیل برای ارسال مقالات در صورت نیاز

  14. کنترل اموال کتابخانه با دفاتر در طول زمستان سال 1400

  15.  تکمیل و ارسال اطلاعات برای پایش کتابخانه دانشکده تا پایان سال 1400

  16. ثبت خبرهای مربوطه در سایت دانشکده

  17. ایجاد تغییرات مربوط به صفحه کتابخانه در سایت دانشکده طبق درخواست دانشگاه برای امتیاز بندی

  18. بررسی کتاب های وجین شده و نقل انتقال کتابها به مرکز اسناد که مستندات آن در کتابخانه بایگانی گردیده است

  19. هماهنگی و برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری برای دانشجویان

  20. اعلام گزارش به معاون محترم تحقیقات و فن آوری و هماهنگی لازم در همه زمینه های کتابخانه

  21. ادامه کار تکمیل اطلاعات پایانامه ها ی سنوات قبل و رفع ایرادات و اشکالات پایانامه های دانشکده در سامانه مخزن دانش و ارتباط مستمر با مسئول محترم این سامانه برای رفع مشکلات و اصلاح آنها

  22. با توجه به وضعیت بحرانی کرونا و عدم مراجعه مستقیم تمام مراجعین به کتابخانه تمدید کتاب های امانتی به صورت حضوری و غیر حضوری

  23. پاسخ به نامه های ستاد و بایگانی آنها

  24. فهرست نویسی و مرتب سازی سی دی های موجود در کتابخانه و سی دی های مربوط به کتابها

  25.  اطلاع رسانی و ارائه خدمات از طریق ایمیل، تلفن گویا، پیام کوتاه، وب سایت کتابخانه

  26. فعال نمودن قسمت نظرخواهی

  27. به روز رسانی و آپدیت سیستم کامپیوتری موجود در کتابخانه و ارتقاء آنها

  28.  رعایت پروتکولهای بهداشتی در ایام کرونا و فاصله گذاری هوشمند در سالن مطالعه

  29.  زیبا سازی فضای کتابخانه و تهیه گلدان برای زیبایی محوطه

 
 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه شانزدهم فروردين 1401
  • توسط ساناز قادری